Projektid
TEENUSED
 
Autod, millel kasutatakse VEMS Genboard mootorijuhtimist:


Porsche 944 Turbo 3.0
Omanik: Kert Treufeldt
Võimsus: ~350 hj
Lisainfo: Esimene auto Eestis, mis VEMS-iga liikuma hakkas, seni on parimaks veerandmiili ajaks 12,4 s.

Mercedes SL500 AMG 5,5l V-8 kompressor

Omanik: Jürgen ja Märten Riim

Võimsus: 550 hj

Pöördemoment: 800 Nm

Lisainfo: Mootorile on paigaldatud VEMS v3.3 mootorijuhtimine, neli Bosch’I 2x2 otsesüütepooli (a 4 süüteküünalt). Mootoril on kokku 16 süüteküünalt. Häälestus toimus TTÜ autotehnika laboris kasutades Froude mootoridünostendi.

Tegemist sama mootoriga, mis SLR Mclaren'ilgi, paigaldatud 1991.a. Mercedes 500SL-ile (R129).

 

Estfield Ford Zetec 1,6 16V

Omanik: Valter Teppan

Võimsus: 120 hj (orig. 90 hj)

Pöördemoment: 145 Nm

Lisainfo: Ringrajaauto, mille parimaks ajaks Audru suurel rajal 59,7 s.

  

BMW 335i 3.5 Turbo

Omanik: Andry Rütkinen

Võimsus: 700 hj

Pöördemoment: u. 840 Nm

Lisainfo: BMW E30 kerele on paigaldatud M30 3,5liitrine turbomootor, sepissisu, HX40 Super turbo, Siemens Deka 870cc pihustid, Boschi otsesüüde ja VEMS v3.3 mootorijuhtimine. 1 miili tulemus 292 km/h

 

Chevrolet Camaro 5,7

Omanik: Aivar Jörsi

Võimsus: u. 350 hj

Pöördemoment: u. 450 Nm

Lisainfo: VEMS v3.3 juhtaju ja Bosch otsesüüde

 

Audi S2 2.2 20V Turbo

Omanik: Lauri Milvek

Võimsus: 440 hj

Pöördemoment: u. 500 Nm

Lisainfo: autole originaaljuhtmestiku külge on ühendatud Motronic pistikuga VEMS v3.3, K31 turbo, 1000 cc pihustid, custom sisse- ja väljalase.

 

Mercedes 190E 3,2 24V

Omanik: Hendrik Elbe

Võimsus: 260 hj

Pöördemoment: 320 Nm

Lisainfo: Mercedes 190E-le on pealepandud S-klassilt pärit 3,2liitrine neljaklapitehnikas R-6 mootor, VEMS v3.3 juhtaju, originaal wasted spark süütesüsteem.

 

Porsche 924 1976

Omanik: Hardi Purga

Võimsus: 135 hj

Pöördemoment: 175 Nm

Lisainfo: Mootorile on tehtud kapitaalremont, eemaldatud originaal K-Jetronic mehaaniline sissepritse ja asendatud EFI osadega (pihustid, andurid jm). VAG COP süütesüsteem.

 

Porsche 924 Turbo

Omanik: Peep Päädam

Võimsus: 300 hj

Pöördemoment: 410 Nm

Lisainfo: 2.0 Turbo, ITB'd, Schwitzer S2 turbo jpm.

 

Porsche 911 Carrera (993) 1994

Omanik: Jaak

Võimsus: 315 hj

Pöördemoment: 420 Nm

Lisainfo: ITB'd (eraldi gaasiklapid), sportkatalüsaatorid, roostevabast custom väljalase, kaks Bosch 2x3 süütepooli (otsesüüde 12 süüteküünla jaoks, auto evib twin-plug lahendust).

Veermik vahetatud H&R coil-over’ite vastu, short-shift kit, GT2 tagatiib ja GT2 EVO esistange.

 

Audi S6 4,2 nitro

Omanik:

Võimsus: u. 300 hj + nitro (sõltuvalt düüsidest 40-150 hj)

Pöördemoment: u. 400 Nm

Lisainfo: VEMS v3.3 mootorijuhtimine, 380cc pihustid, originaaljagajad vahetatud COP süütesüsteemi vastu, ZEX topelt-nitrosüsteem.

 

Porsche 924 2,5 16v turbo, 1983
Omanik: Reelika
Võimsus 460 hj
Lisainfo:

320 Nm

Lisainfo: Holset HE341 turbo, custom vahejahuti, custom sisse- ja väljalasketorustik, Spec Stage 4+ sidur. Lisaks Porsche 944 Turbo neljakolvilised Brembo pidurid, vedrustus ja kollased Koni Sport amortisaatorid.


Audi A4 1.8 Turbo Quattro, 1997
Omanik: Peep Põld
Võimsus u. 250 hj
Lisainfo: Garrett GT28RS turbo, originaal coil-on-plug süütesüsteem.
Opel Astra Turbo 2.0
Omanik: Marko Tsirk
Võimsus: ~300hj


Honda Prelude 2.0 Turbo
Omanik: Lauri Kikerpill
Võimsus: ~250 hj
Lisainfo: K24 turbo, custom vahejahuti, väljalaskesüsteem ja otsesüüde.


BMW 318 Cabrio M50B25
Omanik: Henrik Mollok
Võimsus: ~200hj
Lisainfo: Autole on paigaldatud 92. a 2,5 liitrine mootor, millel coil-on-plug süütesüsteem, sequential süüde ja sissepritse.


Porsche 928 S 4.7 V8
Omanik: Erlend Kangur
Võimsus 330hj
Lisainfo: Autole on paigaldatud coil-on-plug süütesüsteem.