Mercedes SL500 AMG 5,5l V-8 kompressor
Omanik: Jürgen ja Märten Riim
Võimsus: 550 hj
Pöördemoment: 800 Nm
Lisainfo: Mootorile on paigaldatud VEMS v3.3 mootorijuhtimine, neli Bosch’I 2x2 otsesüütepooli (a 4 süüteküünalt). Mootoril on kokku 16 süüteküünalt. Häälestus toimus TTÜ autotehnika laboris kasutades Froude mootoridünostendi.
Tegemist sama mootoriga, mis SLR Mclaren'ilgi, paigaldatud 1991.a. Mercedes 500SL-ile (R129).
Estfield Ford Zetec 1,6 16V
Omanik: Valter Teppan
Võimsus: 120 hj (orig. 90 hj)
Pöördemoment: 145 Nm
Lisainfo: Ringrajaauto, mille parimaks ajaks Audru suurel rajal 59,7 s.
BMW 335i 3.5 Turbo
Omanik: Andry Rütkinen
Võimsus: 700 hj
Pöördemoment: u. 840 Nm
Lisainfo: BMW E30 kerele on paigaldatud M30 3,5liitrine turbomootor, sepissisu, HX40 Super turbo, Siemens Deka 870cc pihustid, Boschi otsesüüde ja VEMS v3.3 mootorijuhtimine. 1 miili tulemus 292 km/h
Chevrolet Camaro 5,7
Omanik: Aivar Jörsi
Võimsus: u. 350 hj
Pöördemoment: u. 450 Nm
Lisainfo: VEMS v3.3 juhtaju ja Bosch otsesüüde
Audi S2 2.2 20V Turbo
Omanik: Lauri Milvek
Võimsus: 440 hj
Pöördemoment: u. 500 Nm
Lisainfo: autole originaaljuhtmestiku külge on ühendatud Motronic pistikuga VEMS v3.3, K31 turbo, 1000 cc pihustid, custom sisse- ja väljalase.
Mercedes 190E 3,2 24V
Omanik: Hendrik Elbe
Võimsus: 260 hj
Pöördemoment: 320 Nm
Lisainfo: Mercedes 190E-le on pealepandud S-klassilt pärit 3,2liitrine neljaklapitehnikas R-6 mootor, VEMS v3.3 juhtaju, originaal wasted spark süütesüsteem.
Porsche 924 1976
Omanik: Hardi Purga
Võimsus: 135 hj
Pöördemoment: 175 Nm
Lisainfo: Mootorile on tehtud kapitaalremont, eemaldatud originaal K-Jetronic mehaaniline sissepritse ja asendatud EFI osadega (pihustid, andurid jm). VAG COP süütesüsteem.
Porsche 924 Turbo
Omanik: Peep Päädam
Võimsus: 300 hj
Pöördemoment: 410 Nm
Lisainfo: 2.0 Turbo, ITB'd, Schwitzer S2 turbo jpm.
Porsche 911 Carrera (993) 1994
Omanik: Jaak
Võimsus: 315 hj
Pöördemoment: 420 Nm
Lisainfo: ITB'd (eraldi gaasiklapid), sportkatalüsaatorid, roostevabast custom väljalase, kaks Bosch 2x3 süütepooli (otsesüüde 12 süüteküünla jaoks, auto evib twin-plug lahendust).
Veermik vahetatud H&R coil-over’ite vastu, short-shift kit, GT2 tagatiib ja GT2 EVO esistange.
Audi S6 4,2 nitro
Omanik:
Võimsus: u. 300 hj + nitro (sõltuvalt düüsidest 40-150 hj)
Pöördemoment: u. 400 Nm
Lisainfo: VEMS v3.3 mootorijuhtimine, 380cc pihustid, originaaljagajad vahetatud COP süütesüsteemi vastu, ZEX topelt-nitrosüsteem.
320 Nm
Lisainfo: Holset HE341 turbo, custom vahejahuti, custom sisse- ja väljalasketorustik, Spec Stage 4+ sidur. Lisaks Porsche 944 Turbo neljakolvilised Brembo pidurid, vedrustus ja kollased Koni Sport amortisaatorid.